Internet - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Soraya Risamena - WaarBenJij.nu Internet - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Soraya Risamena - WaarBenJij.nu

Internet

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

14 Augustus 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dag Allemaaal!
Eindelijk maar toch hebben we dan Internet in ons huisje. Niet dat je, je in London hoeft te vervelen zonder Internet. Wat een ge-wel-dige stad! Je komt er werkelijk ogen te kort. Maar gelukkig hebben we bijna 5 maanden de tijd om alles te bekijken, dus dat moet goed komen dacht ik:)

Maar we hebben nu dus Internet, dus kunnen we gezellig contacten met het thuisfront en leuke verhalen plaatsen op het Internet. Ik heb al wat getypt over onze heenreis, maar aangezien we nog geen Internet hadden kon ik deze nog niet plaatsen. Dus dat ga ik zo direct even doen.

Have fun with reading my stories
xoxo

• 16 Augustus 2009 - 03:21

Wihake:

Hey love,

Looking forward to it and wish you a lot of succes during your stay and above all, have fun!