24 September - Back at London Home - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Soraya Risamena - WaarBenJij.nu 24 September - Back at London Home - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Soraya Risamena - WaarBenJij.nu

24 September - Back at London Home

Door: Soraya

Blijf op de hoogte en volg Soraya

24 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi everyone,

Daar zit ik dan weer op mijn laptopje back in London town met een heerlijk zonnetje trouwens. Gisteravond weer gewoon gewerkt en dat ging best snel ook al was het niet zo druk.. Ik werk in principe deze hele week ’s avonds en erg leuk news waarschijnlijk mag ik zondag in het hotel blijven slapen! Jeuhjjj, helaas wordt dat weinig genieten, want de volgende dag 6u weer aan de bak.

Het is toch echt wel weer even inkomen na die paar daagjes Nederland. Ik miste jullie natuurlijk allemaal, ma na een paar weken vergeet je toch een beetje hoe leuk het ook alweer echt was. Ja shame on me.. Maar daar ben ik de laatste dagen flink aan herinnert. Ja het viel me toch wat zwaarder dan ik zelf dacht. Maar zeker geen spijt hoor! Het was wel vreemd.. dit keer afscheid nemen viel veel minder zwaar dan de eerste keer. Net alsof iedereen het gevoel had, dat ik over een maand toch weer op de stoep sta. Ach London is eigenlijk ook alleen maar het water over, het lijkt verder dan je denkt.

Teruggaan was wel weer even weg van het vertrouwde, maar mijn lieve roomies waren er om mij met open armen te ontvangen! Toen ik thuis kwam waren ze er ook & wakker (nog belangrijker) dus dat was direct weer gezellig. Ik rook helemaal anders, naar Nederland zeiden ze. Ja jongens, we stinken echt naar kaas! Erg toepasselijk had ik ook nog een dik blok kaas, metworst (ja lang verhaal maar we hadden hier een discussie over droge worst en metworst dus vandaar), spekkoek, bananenchips mee. Ik had ook nog pandan cake mee, maar ik dacht straks denken ze bij de douane dat het spacecake is ofzo, dus ik had het toch maar op gegeten (ja goede smoes he, om alles alleen op te eten ghehe).

Al met al vond ik het super de afgelopen dagen! Ik heb niet iedereen echt kunnen zien of spreken, maar ik had ook al zo’n druk bezoekprogramma. Ja dat krijg je he, als je beroemd bent ghehe. Het leukste wat het verrassen van iedereen, de gezichten en ook de blijdschap, en vooral dat het echt een surprise was, totaal onverwachts! Ik twijfelde eerst wel een beetje of ik het nou wel of niet moest vertellen. Was namelijk bang dat als ik dan als Surprise in Nederland was, uitgerekend dan iedereen het druk had!

Nou hopelijk zie ik jullie snel weer, maar dan natuurlijk at my place. We hebben wel 1 belangrijke huisregel, als je hier komt moet je wel minstens 1 dik blok kaas meenemen en al het andere Hollands (of lekkers) is ook zeker welkom!

Veel liefs.



ps. Ik zie dat mijn laatste blog een maand geleden was. Oopss :$ Ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden:)

  • 24 September 2009 - 16:58

    Dolf :

    After a long long longgggg time waiting at the end a nice report. Yes we are getting used to the next generation is stopping by after a some time abroad. And yes indeed we were surprised. A fantastic action ;D.
    A block of cheese. The British wonder why all those colored people are travelling with a block of cheese. Le vache qui rit. Oops! Beware we don't get caught in the act of smuggling 'bolletjes' cheese. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Recente Reisverslagen:

04 December 2009

4 December - Update

26 Oktober 2009

26 October - Goodmorning or goodnight?

30 September 2009

29/30 September - London by night

24 September 2009

24 September - Back at London Home

25 Augustus 2009

25 August - 47 Park Street
Soraya

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 22277

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 21 Juli 2014

Soer goes Malaysia

08 Augustus 2009 - 04 Januari 2010

London

Landen bezocht: